Adcenter מרכז המודעות של מייקרוסופט משנה את שמו ל bing ads

מייקרוסופט מנסה שוב ושוב לגרום למפרסמים להכיר את מערכת הפירסום שלה והפעם על ידי מיתוג מרכז המודעות בשם מודעות בינג,  על שם מנוע החיפוש הכושל שלה.

בינג שהיום מהווה יחד עם יאהו את המתחרה השני אחרי גוגל,  הרחק מאחור,  מצליח להתרומם כמותג אמריקאי בארהב,  אך נחלש והולך ברוב העולם,  עם התפוררות ההגמוניה של מייקרוסופט בעולם  המחשבים האישיים שפינו מקומם לטובת מחשבים אולטרא-אישיים: אייפון,  אנדרואיד וכד.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה לעשות עם סיומת פורנו ואיך זה קשור למותג שלך XXX

השקת מערכת פירסום במנוע החיפוש של מייקרוסופט

היתרונות של קידום אתרים אורגני לעסקים במצב מלחמה