ניהול מוניטין אונליין לאישים ומותגים - כך עושים את זה נכון ב 2023

ניהל מוניטין אונליין (O.R.M) הוא תהליך יצירתי על סף האומנותי, שנועד לדחוק תוצאות שליליות אודות אדם או חברה/מותג/שירות ש'זכה' לביקורות שליליות. הביקורות והסנטימנט יכולים להופיע כיום במספר רב של צורות - דירוג ברישום גוגל מפות, תוצאות אורגניות שליליות, השלמות אוטומטיות והצעות חיפוש נלוות לא מחמיאות ועוד. כדי לנטר, לשפר ולנהל את המוניטין האישי / של מותגים וחברות, יש לתכנן מראש את המהלכים על פי מספר אבני מפתח. לפניכם סקירה של הכלים, הצרכים והיכולות של תהליך ניהול מוניטין אונליין.


יכולות של שירות ONLINE REPUTATION MANAGEMENT:

ניטור ומעקב: שירות O.R.M יכול לעזור לנטר ולעקוב אחר המוניטין המקוון על ידי מתן עדכונים שוטפים על התוכן והפעילות הקשורים לשם או למותג . התיעוד עוזר להישאר מעודכנים ולנקוט בפעולות מתאימות אונליין בעת הצורך.

יצירת תוכן ואופטימיזציה: שירות O.R.M יכול לעזור ליצור ולייעל תוכן חיובי על האישיות או על המותג, כדי לסייע  לשפר את התדמית והנראות באינטרנט.

הסרת תוכן שלילי: שירות O.R.M יכול לעזור להסיר תוכן שלילי מהאינטרנט, בין אם מדובר במידע שקרי או בהצהרות מכפישות.

ניהול משברים: במקרה של משבר או אירוע שלילי המשפיעים על המוניטין המקוון , שירות O.R.M יכול לעזור לנהל את המצב ולהגן על התדמית המקוונת.

שיפור המוניטין: שירות O.R.M יכול לעזור להגביר את המוניטין המקוון על ידי קידום תוכן חיובי ודיכוי תוכן שלילי, ובסופו של דבר לשפר את התדמית המקוונת הכוללת.

ניהול מוניטין אונליין - למנוע פאדיחה מקוונת
ניהול מוניטין אונליין - למנוע 'פאדיחה' מקוונת

6 דרכים מובילות להשיג מוניטין טוב באינטרנט

Google Alerts: הגדירו Google Alerts כדי לקבל התראות בכל פעם שהשם או המותג מוזכרים באינטרנט.

ניטור מדיה חברתית: השתמשו בניטור ידני אחר הנעשה במדיה החברתית כדי לעקוב אחר אזכורים של השם או המותג בפלטפורמות הרלוונטיות והמשפיעות ביותר על גוגל.

שיווק תוכן: השתמשו באסטרטגיות שיווק תוכן כדי לקדם תוכן חיובי על השם או המותג.

אופטימיזציה של SEO: בצעו אופטימיזציה של האתר והתוכן המקוון למנועי חיפוש כדי לשפר את הנראות והמוניטין המקוון.

נטוורקינג: רשתו עצמכם/את המותג עם אנשים וארגונים בתעשייה כדי לבנות מערכות יחסים חיוביות ולשפר את המוניטין המקוון.

תגובה למשוב שלילי: הגיבו למשוב שלילי בצורה מקצועית והולמת כדי להראות אכפתיות.

טיפים סודיים לניקוי דף התוצאות הראשון של גוגל מנתונים לא רצויים ומרגשות שליליים עבור השם או המותג שאנו עושים עבורם O.R.M

הנוכחות באינטרנט: יצירה ואופטימיזציה של פרופילי המדיה החברתית, אתר האינטרנט וערוצים מקוונים אחרים.

מילות מפתח: שימוש במילות מפתח הקשורות לשם או למותג  בתוכן המקוון כדי לשפר את הנראות בתוצאות מנוע החיפוש.

תוכן חיובי: יצירה והדגשה של תוכן חיובי על האישיות או על המותג כדי לשפר את המוניטין המקוון.


שירות O.R.M חיוני עבור אנשים ומותגים המעוניינים להגן ולשפר את המוניטין המקוון שלהם. על ידי ניטור וניהול הנוכחות המקוונת, ניתן למנוע איבוד לקוחות ומכירות, לשפר תדמית ולהימנע מאי-נעימויות בלתי רצויות. פנו אלי עכשיו כדי לעשות את זה נכון >>

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה לעשות עם סיומת פורנו ואיך זה קשור למותג שלך XXX

השקת מערכת פירסום במנוע החיפוש של מייקרוסופט

היתרונות של קידום אתרים אורגני לעסקים במצב מלחמה