פיצ'רים שישלימו את מערכת הדואר האלקטרוני – ג'ימייל: תעזרו לי להגיע לגוגל!

שיפורים שחייבים להכניס בג'ימייל

אחת ממערכות ניהול ואיחזור הדוא"ל הטובות והפופלאריות ביותר בעולם הנה זו של מנוע החיפוש הגדול בעולם – ג'ימייל מבית גוגל. נכון, ל AOL, ל YAHOO ואפילו לממשק החדש של Hotmail (שנקרא היום למעשה Live), יש תכונות טובות, אך אף אחת מהן לא 'מדברת' עם שאר מוצרי ושירותי גוגל בצורה כל כך חלקה וטובה.

אז מה חסר בגוגל ג'ימייל בשביל להשלים את חווית הדואר האלקטרוני?

להלן שלושה רעיונות ייחודיים שלי, מעולם לא נתקלתי בהם ומעולם לא ראיתי מימוש שלהם במערכות הדוא"ל השונות כולל גי'מייל:

1. Bcc Text – ג'ימייל היא מערכת דוא"ל מוצלחת מאד בשוק הפרטי. בשוק הארגוני, השוק אליו מייקרוסופט מכוונת וכל החברות שמעוניינות לכבוש תחומי עיסוק מכוונות היא עוד צעירה ותמימה. את הפיצ'ר הזה, אני מציע גם כדי לכבוש את השוק הארגוני, אבל לכל יוזר זה רלוונטי:

a. כאשר מוסיפים מכותב ב Bcc (שדה שבו נכתבת כתובת דוא"ל אליה נשלח העתק של המייל בלי ליידע את מי שרשום ב Cc וב To), יתווסף מקום לטקסט חופשי, המיועד אך ורק לאנשי ה Bcc ו/או לאחד מהם.

b. כאשר ה Bcc יקבל את המייל, הוא יקבל גם את הטקסט הייחודי שנשלח אך ורק אליו ולרוב הוא ייתייחס לתוכן שאר המייל, תוכן שחשוף לכל מי שקיבל את המייל.

2. Pre-Sending tagging (תיוג/תיוק בטרם שליחה) – כדי לאפשר איחזור נוח יותר של מיילים שנשלחו על ידי, אשמח לקבל את האפשרות לתייג (בלייבלים של ג'ימייל או לתייק בתיקיות של מערכות דוא"ל אחרות) עוד בטרם נשלח המייל. בצורה כזו, לא יהיו מיילים ללא שייכות כמו שוקרה לרוב הדוא"ל היוצא, דבר המקשה על איחזורו בעתיד.

3. By Contact display – אפשרות להציג את ה'שיחות' על פי אנשים. מי שמכיר את ממשק הSMS של מכשירי הה iphone מבין את חשיבות הנושא. מדובר על צורת תצוגה שמדמה צ'אט מבחינת ממשק כך שבכניסה לתיבת הדוא"ל, תופיע רשימת אנשי הקשר שלי (בראש האחרונים איתם דיסקסתי/המדורגים ביותר/האחרונים וכד') ותחת כל אחד, רשימת כל השיחות האחרונות מולו, בין אם היו בגוגל טוק או במיילים.

אם את/ה חושב/ת שהרעיונות טובים, יכולים לעזור לכם ושמישים להרבה משתמשים אחרים – תעזרו לי להגיע לגוגל. אני רוצה שאנשי צוות הפיתוח של ג'ימייל יגידו כ'כן' ויתחילו לממש.

כן?


עדכון: תוספת חשובה!!

Scheduled Email - להכין מייל, לקבוע לו שעת שליחה ולשכוח ממנו. פשוט לא?

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה לעשות עם סיומת פורנו ואיך זה קשור למותג שלך XXX

השקת מערכת פירסום במנוע החיפוש של מייקרוסופט

היתרונות של קידום אתרים אורגני לעסקים במצב מלחמה