ניהול מוניטין ברשת - הגדלת נוכחות רשתית

ניהול נוכחות ברשת
הגדלת נוכחות רשתית הינו שירות שניתן על ידי ספקי קידום/שיווק אתרים, במיוחד כאלו שמתמחים ברשתות חברתיות.

- שירות נוכחות ברשת מטרתו לנצל כלים חופשיים לפתוח ניציגויות של העסק/מותג.
- הנוכחות מאפשרת הגעה לקהל יעד, קישורים וחשיפה למותג.

- השירות מורכב משלושה גורמים מכריעים: ההקמה, התפעול, הבאזז מסביב.

יש לקוח שרק רוצה הקמה, יש כזה שרוצה תפעול ויש אחד שרוצה את שניהם + עשרות/מאות יוזרים פיקטיבים שיניעו את הבאזז.


מהו מוניטין רשת?

היום, יותר ויותר עסקים ואנשי עסקים 'נמצאים' ברשת. יש להם כרטיסי/עמודי עסק באינדקסים, פרופילים ברשתות, הם מגיבים בטוקבקים, משתמשים בכלים חופשיים שונים ובפועל, ביודעין או שלא, משאירים 'עקבות' בחול של האינרטנט, שלעולם לא שוכח...וכאן מתחילה הבעיה.

כאשר בוס מגייס עובד, הוא מריץ את השמות בפייסבוק, לינקדאין ועוד רשתות שונות, כדי לדלות מידע ראשוני על הבן אדם. כששני זרים עומדים להיפגש בנושא עסקי/אישי, הם מחפשים זה את שמו של זה ברשת...לכו תדעו מה תמצאו...
ניהול מוניטין רשת רלוונטי לאנשים ספציפים (נוחי דנקנר, תשובה וכו) ובעיקר לעסקים, ז"א איך העסק מיוצג ברשת.

אם זה עסק שיש לו מספר 'כרטיסי ביקור' וירטואלים שלא הוא יזם/ערך, זה שונה מאשר עסק שבכל רשת יש לו נציגות רשמית (דפים עסקיים), נציגות חצי רשמית (עבדים שמשייכים עצמם לעסק/מותג/חברה) ונציגות לא רשמית - דמויות פיקטיביות שמיועדות לחשוף את המותג לעיני 'חברים' ברשת, להוסיף קישורים לאתר ספציפי ו/או לחזק את המוצג ולהניע דעת קהל.

אז בקיצור, מוניטין ברשת זה:
א. מה עולה ברשת כשמחפשים את שם העסק/אנשיו בגוגל?
ב. האם העסק מוזכר (לשבח או שלא) במקומות נחשבים וצמתי קהל יעד?
ג. האם העסק פועל ברשתות המקובלות וכיצד?

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה לעשות עם סיומת פורנו ואיך זה קשור למותג שלך XXX

השקת מערכת פירסום במנוע החיפוש של מייקרוסופט

היתרונות של קידום אתרים אורגני לעסקים במצב מלחמה