קידום אתרים במנועי בינג/יאהו Yahoo/Bing

קידום אתרים בינג
קידום אתרים במנועי חיפוש Bing/Yahoo/יאהו/בינג:

קידום אתרים הוא שם מקיף לפעילות שיווק באינטרנט של אתרים ונוכחות רשתית. המושג SEO - אופטימיזציה למנועי חיפוש כולל היום לא רק את הפעילות הטכנית של קוד, מבנה וטקסטים מתאימים למנועי חיפוש, אלא בעיקר את השורה התחתונה - איך וכמה תנועה מגיעה לאתר. את זה משיגים בעזרת הרחבת המושג כך שנכון להיום, 'קידום אתרים' זה בעצם - טיפוס בתוצאות האורגניות (הרגילות), הפעלת קמפיינים של PPC (תשלום פר הקלקה), נוכחות ושיווק ברשתות חברתיות (הטרנד החם והמתקרר של השנתיים האחרונות).


במנועי חיפוש של מייקרוסופט-בינג ויאהו (Yahoo, Bing), שיטות השיווק והקידום שונות מגוגל, בעיקר בגלל העובדה שאת כל אחד מהמנועים האלו פיתח צוות חשיבה אחר. אבל... לאחרונה התבשרנו כי בינג ויאהו מתאחרים בצורה כזאת שהם מציגים תוצאות אחד של השני. יאהו יציג תוצאות אורגניות של בינג (ז"א Bing הופך ל'מוח' של Yahoo) בעוד יאהו תציג מודעות ממומנות לצידי התוצאות של בינג.

מבחינת מקדמי אתרים ושיטות קידום אתרים למנועים אלו, אין הדבר אומר שמעתה קידום אתרים ביאהו זהה לקידום אתרים בבינג, אבל יש כמה קווים מקבילים שכדאי לשמור עליהם אם אתם מקדמים אתרים בהם:

1. וותק - שניהם, במיוחד בינג של ממיקרוסופט מעריכים וותק. זה כולל גיל הדומיין ולא פחות חשוב - גיל המקשרים אליו.
2. תכנים דינאמיים מקשיים עליהם. בניגוד לגוגל ש'לוקחת אליה' כמעט בכל רגע נתון את האינטרנט, בינג/יאהו איטיים שלא לומר מפגרים הרחק מאחור ונשארים עם תכנים סטטיים בעיקר.
3. בינג/יאהו מעדיפים עמודים ראשיים על כל עמוד אחר.
4. Yahoo/Bing רוצים לראות שהתגיות, התכנים והמהות של הדף קשורים.
5. שניהם מעריכים יותר מדי קישורי סרק ומתעלמים יותר מדי מקישורים מהותיים בעיני גוגל.

למידע נוסף ופרוייקטים, פנו אלי.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה לעשות עם סיומת פורנו ואיך זה קשור למותג שלך XXX

השקת מערכת פירסום במנוע החיפוש של מייקרוסופט

היתרונות של קידום אתרים אורגני לעסקים במצב מלחמה