אופטימיזציה לייב ,SEO

Live Webmaster Portal ירידה לצורך עליה

עם הורדת האפשרות לבדוק את כמות/זהות הקישורים הנכנסים לאתר, הוקם במרכז חברת מייקרוסופט אשר בעיר רדמונד, צוות קטן ומיוחד שמטרתו פיתוח כלים ושירותים למנהלי, בעלי ומקדמי אתרים. השם שניתן לסט הכלים (בדומה ל Webmaster Tools של גוגל שקיבל את שמו לאחר היותו שירות Google Sitemap ככלי בודד בהתחלה) הנו Webmaster Portal, השער למנהלי אתרים אם תירצו.

מי מקשר אלי??

בחודש מרץ האחרון, הוחלט במנוע החיפוש Live של Msn להוריד את האופרטור Link:. פעולה זו הייתה חושפת עד ההורדה, את האתרים שמנוע החיפוש מזהה כאתרים מקשרים לכתובת שהייתם בודקים כמו לדוגמא: Link:http://SEO-Live-Google-Yahoo.Blogspot.com בניגוד למנוע החיפוש של גוגל המתערב באופן מוצהר ומכוון בתוצאות מסוג אלו (אם בכלל חושף אותן) ומשאיר את התוצאות היותר מקצועיות ליותר מקצוענים (קרי משתמשי ונוברי שירות גוגל סייטמפ שאכן נותן תמונת מבט מלאה, מורכבת ואמיתית יותר על הקורה מסביב לאתר ברשת), איפשרו Yahoo ו- Live.com לבדוק את האתרים המקשרים. לא עוד, מעתה זה רק Yahoo ומסתבר שזה תהליך SEO-י שעובר על Live.com המעוניינית להשיק סט כלים לוובמאסטרים ומקדמי אתרים.

מה מציעה מייקרוסופט למקדמי אתרים?

הפורטל יהווה מקום יחיד ומאוחד לכל הכלים והשירותים שתציע מייקרוסופט לבעלי ומקדמי אתרים ברשת. שער הכלים לבעלי האתרים של מנוע החיפוש לייב מבית מייקרוסופט יכלול על פי הצהרה רשמית:

  1. וידוא אינדוקס על ידי הזחלן MSNBot (שמשום מה לא קיבל שם חדש...LiveBot לדוגמא).
  2. כלים ליצירת, שליחת ועדכון (Ping כמו בשירות של גוגל) מפות אתר*.
  3. סטטיסטיקות על האתר.
  4. אמצעים לשליחת/יידוע על תכנים.
  5. מאגרי מידע וקהילה חדשים.

מייקרוסופט צופה את השקת הכלים עם סופו של הסתיו, אך מודה שיש עוד כיברת דרך ארוכה לעשות. בנתיים, בגירסת בטה חשאית, מנסים גדולים כקטנים את הכלים המרעננים.

מעוניינים להשתתף בניסוי? צרו קשר.

* להזכירכם, בתחילת השנה, חתמו כל מנועי החיפוש וחברות הרשת הגדולות על סטנדרטיזציה בתחום מפות האתר, כך שכולן אמורות/מצהירות בתמיכה בפורמט אחיד והגיוני.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה לעשות עם סיומת פורנו ואיך זה קשור למותג שלך XXX

השקת מערכת פירסום במנוע החיפוש של מייקרוסופט

היתרונות של קידום אתרים אורגני לעסקים במצב מלחמה