מנוע החיפוש לייב משדרג את חיפושי הקניות, המוצרים וחווית הגולש בעזרת CIA

מנוע חיפוש המוצרים וחנויות לרכישה מקוונת CIAO.com, נרכש בימים האחרונים על ידי ענקית התוכנה מרדמונד - מייקרוסופט, שמאז ירידת ביל גייטס מכס המלוכה הרשמי, קונה ומנסה לנגוח בגוגל, בכל צורה שרק סטיב באלמר יכול לחשוב עליה. האם העזרה של CIAO תעזור למנוע החיפוש 'לייב' להתעורר לחיים? נבחן את זה...



א. למייקרוסופט כ 2%-3% אחוזי שליטה בשוק החיפושים באירופה. לא רק הדפדפן שלה סופג מכות קשות בזירה האירופאית, גם מנוע החיפוש שלה Msn ובשמו הרענן Live, לא מצליח להתרומם לגבהים יותר מ'משפילים' כפי שהם כרגע.

ב. מנוע החיפוש CIAO.com אמור למשוך קהל אירופאי בו הוא 'חזק' וגם להעשיר את חווית התוצאות במנוע החיפוש 'לייב' כך שגולש יקבל מידע מקיף על מונח החיפוש שבחר לברר אודותיו.

ג. מומחים בעלי שם עולמי בתחום החיפוש והשיווק הרשתי טוענים בהגיון כי אין אתר או חברה אינטרנטית שרכישתה תביא להשתלטות על השוק. נוסחת קסמים זו הובילה מאז ומתמיד את מייקרוסופט: רואים שוק מתעורר, רוכשים/משלבים גירסה מוגבלת בתוך המוצרים הנפוצים ו...סוחפים את השוק לאן שרק רוצים. אבל בימים בהם גוגל ודפדפן הדור החדש 'פיירפוקס' מושכים את הגולשים יותר מסטיב באלמר, אין כאלו קסמים יותר.

לסיכום, נראה כי הרכישה נועדה ליצור בעיקר רעש ולהזכיר לאנשים שמייקרוסופט על הקרשים אבל מנסה לקום.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה לעשות עם סיומת פורנו ואיך זה קשור למותג שלך XXX

השקת מערכת פירסום במנוע החיפוש של מייקרוסופט

היתרונות של קידום אתרים אורגני לעסקים במצב מלחמה