כל חיפושי גוגל חסויים, מעתה דוחות ביטויי מפתח יציגו מידע חלקי Not Provided

בצעד לא מפתיע שהוקדם בשינויים בתוך כלי גוגל לבעלי ומקדמי אתרים - וובמאסטר טולס וגוגל אנליטיקס/יוניברסל, החליטו במנוע החיפוש הגדול בעולם - גוגל, להפסיק לשלוח לבעלי אתרים את המידע החשוב להם כל כך - מה מילת החיפוש שאיתה הגיע המשתמש לאתר.

ההשפעה המיידית של הניסוי שהתחיל אי שם בסביבות 2011, הייתה כמות הולכת וגדלה של חיפושי Not Provided - קרי, מילות מפתח שחופשו והוסתרו מעיני בעל האתר, הן במערכות הניטור של גוגל והן במערכות הניטור של האתרים עצמם.

מעתה, הכלים החיצוניים והדוחות הייעודיים של גוגל בתוך הכלים למקדמי/בעלי אתרים שלה, יהיו החלק העיקרי בניתוח ביצועי האתר אל מול מטרות הביטויים שלו בכל הקשור לתנועה אורגנית.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

אופטימיזציה אורגנית לתוכן עבור ChatGPT Search: מדריך מקיף

קידום אתרים במנועי בינג/יאהו Yahoo/Bing

כתיבת אופציות vs. כתיבת תוכן על אופציות: ניתוח חסרונות והזדמנויות