קידום אתרים בזמן קורונה - 3 טיפים

יש מספר לא מובטל של טיפים שתוכלו לקבל מיועצים עסקיים טובים ופחות טובים, מרחבי הרשת. אך מעטים מייחדים את העצות שלהם לתחום של קידום אתרים (SEO) ושיווק דיגיטלי ספציפי - כמו אאוטבריין, פייסבוק, גוגל, יאנדקס, בינג וביידו. אלו הם הטיפים המרכזיים שיסייעו לכם בקידום אורגני ובכלל, גם בזמן קורונה:

קידום אתרים בזמן קורונה
איך והאם השפיעה המגפה על עולם החיפוש?

1. אם האתר המקודם עוסק בנישה מסוימת, ספקו לגולשים ולגוגל סיבה להאמין שיש בדפים שלכם ערך מוסף המחבר ומקשר בין תקופת הקורונה, הוירוס או ההתאוששות ממנו, לתחום שלכם.

2. דחיסות היא כן מילה גסה. מזה למעלה מעשור שגוגל בוחן אתרים ומאד לא אוהב לראות אתרים שדוחפים מילות מפתח בצורה מוגזמת. הקפידו על זה גם בימי קורונה - ריחוק חברתי של ביטויי מפתח.

3. תוכן צריך להיות מקורי, נגיש, ברור ומועיל. עכשיו ביחנו כל משפט, פיסקה ודף באתר ושפרו עמדות.

צריכים סיוע דיגטלי? ASAP או התווית תוכנית אסטרטגית 'ליום שאחרי'? זה הזמן להתחיל!

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה לעשות עם סיומת פורנו ואיך זה קשור למותג שלך XXX

השקת מערכת פירסום במנוע החיפוש של מייקרוסופט

היתרונות של קידום אתרים אורגני לעסקים במצב מלחמה